Tuesday 13 September 2011

~Wabak Korea~

Now aku nak crite kat u all about KPOP...U all sendiri tau kan sekarang ni seluruh rakyat di setiap pelosok dunia ni memang tersangat gile kan artis2 korea...aku sendirik pun tak tau kenape and aku sendirik pun x bape nak minat sangat ngan korea2 nih...tapi tu dululahhh...sekarang nih aku da jadik salah seorang peminat SS501...tapi x sampai tahap gile lagi kayh..still cool lagi..minat cemtu2 jek..

Mula-mula tu aku ase cam menyampah pun ade bile pegi mane2 jek mesti orang sibuk dengan KOREA...balik kampung KOREA...kat kolej KOREA...pegi kelas pun KOREA...haish bole kata kat semua tempat lah orang asik cerita pasal KOREA...sooo atas dasar itulah aku jadik salah seorang yang tersangat meluat and menjadi seorang anti-korea...tapiiii....nak dijadikan 1 cerita.............

1 hari tu...aku teramatlah bosan...dan aku pun try2 lah nak mengisi kekosongan dan kelapangan waktu yang sedia ade ni untuk mengkaji tentang KOREA (yang katanye best sangat tu)....aku pun ape lah lagi...try2 lah nak tengok drama yang KOREA yang katanye best sangat tu...first drama yang aku tengok (and menyebabkan diriku boleh tersangkut ngan KOREA sampai sekarang) is FULL HOUSE...jalan cerita dia sedikit sebanyak memberi impak besar dalam hidup aku....maka berubah lah aku menjadi seorang yang suke tengok cerite korea...then abis je cerita tu....aku pun try lah tengok the another drama >>> MY GIRL....perghhh!!..yang ni cerite dia lagi lah gempak...sikit punye handsome hero dia...memang berjaye memaut hatiku ini yang masih single and mingle...lalalalala~ ...so aku pun layan kan aje lah....



 ~FuLL HouSe~



~MY GiRL~


Then rentetan dari drama2 tu....bermulalah perkenalanku pada group SS501...and from this group lah aku jadi fanatik same KOREA...haish...memang tersangat lah besar impak diorang dalam hidup aku sampai lah sekarang...ape pun aku just minat SS501 and buat setakat ni no any other groups yang berjaye curik hatiku lagi selain "mereka"...
Last but not least...aku sangat minat same SS501 walaupun dengar katanye group mereka sekarang ni sudah pun berpecah...ape2 pun SS501..YOU ARE THE BEST GROUP IN MY HEART...chilllssss~






saranghaeyo.....SS501..~




 

 saranghamnida SS501...love ya!!~






No comments:

Post a Comment

Ace Komen Sikit.. Tak kan baca je kot.. :)