Saturday 12 January 2013

Bila si "BlackBerra" buat hal ~

Assalamualaikum .. Annaeyong .. Hai .. Namaste ..

Morning u olls. Pergh ! Awal-awal pagi lagi dah update entry. Rajin tak, rajin tak? *geleng-geleng, angguk-angguk* Okay ! daripada aku terus merapu dan merapu tak tentu pasal. I think I should go straight, kang tak pasal-pasal orang pening kepala baca blog ni. Hahahaha *gelak guling-guling*




Entry aku kali ni totally akan cakap pasal my BlackBerra. Opsss ! BlackBerry actually. Heeeee ~ *peace* ^^v . Mengapa Kenapa Bagaimana Apa dan macam-macam soalan lagi lah yang bermain-main di brain aku. Aku sendiri pun tak tahu mengapa kenapa bagaimana dan apa sebab aku berminat untuk update pasal "buah hati intan payung* aku sorang ni. Hurmmmmm ~ *sigh*


Ahah ! ini lah "buah hati intan payung" beta . Cantik macam tuan dia ! hahahahaha 





Dah berserabut otak, dah berkematu punggung, dah tegang segala urat dalam brain aku ni memikirkan cara nak handle BlackBerra aku. Tak tahu mana silapnya. Susah bebeno aku nak make sure "buah hati intan payung" aku dalam keadaan baik and always up-to-date. *sigh sekali lagi*
Untuk kesekelian kalinya, aku mengeluh memikirkan naseb BlackBerra. "Amboi ! kelas kau Yah ! Final Exam, tak de pulak kau nak memeningkan otak, memenatkan diri sendiri memikir ea" 


Masuk kali ni, dah berapa puluh kali aku cuba dan terus mencuba untuk masukkan Blackberry App World dalam BlackBerra aku ni. Tapi tak pernah nak menjadi. *sigh lagi*  Nak minta tolong orang, tapi macam boleh buat sendiri. *berlagak sangat kan ! =.=" *
Ada mana-mana Blogwalking yang terror pasal ni tak? kalau ada, share lah sikit ilmu. Jammed otak ni haaaaa. Sobs sobs. *lap hingus*






Ok lah ! Aku pun dah tak faham apa yang aku cuba nak sampaikan kat dalam entry kali ni. Apa yang pastinya, aku tengah pening pikir pasal BlackBerra ni dan aku terasa macam nak menulis sesuatu. Dan inilah hasil bila benda 2 in 1 dicantum menjadi satu. Hahahahahahahaha :P
Ini saje pengisian aku untuk entry kali ni. Terima kasih kerana sudi meluangkan masa anda anda dan anda semua *mode: skema* Hahahahahahahha XD


#K bai ! Take care ~ ^_^



No comments:

Post a Comment

Ace Komen Sikit.. Tak kan baca je kot.. :)